SAHABAT PENULIS

DAFTAR PENGUNJUNG

web page traffic statistics

PENGGALI KUBUR TERIMA NASIHAT ‘DEWA KEMATIAN’

>> Sunday, March 29, 2009

KOSMO ISNIN 16 MAC 2009
PENGGALI KUBUR TERIMA NASIHAT ‘DEWA KEMATIAN’

SINGAPURA – Seorang penggali kubur di sini, Wong Shun Feng manyatakan pengalaman melihat hantu, mengalami fenomena luar biasa dan dinasihati dewa-dewa merupakan sebahagian asam garam dalam perkerjannya. Dikenali dengan pangilan Tua Ya Pek iatu nama dewa kematian di kalangan rakan-rakannya, Shun Feng bertugas memindahkan mayat ke kawasan perkuburan baru di negara itu bagi memberi ruang pada pembangunan. Bagaimanapun, menurut Shun Feng, 53, kerja mengali kubur menjadi sukar kerana roh si mati engan berpinda dan tdak mau jasad mereka diganggu. Hantu sama seperti manusia. Mereka jua memiliki perasan. Bagaimana emosi anda jika terpaksa berpinda selepas tingal di sesuatu tempat selama 50 tahun?” soalnya. “Perna sekali, sebatang poko berhampiran sebuah kubur yang saya gali bergoncang walaupun tiada angi bertiup dan tangan kiri saya perna lumpu seperti mayat selepas mencarut di kawasan kubur,” tambah lelaki itu. Bagaimanapun, dia yang mempunyai pengalaman mengali kubur selama 30 tahun mengakui tidak gentar berdepan fenomena itu kerana percaya bahwa hantu dan roh jahat tidak dapat menjejaskan individu yang berniat baik sepertinya. - Agensi

Read more...

DILARANG MEMANDU SEHINGGA TAHUN 3000

KOSMO 8 JANUARY 2009
DILARANG MEMANDU SEHINGGA TAHUN 3000

SYDNEY – Seorang pesara wanita berumur 84 tahun, Luba Relic dilarang memandu kenderaan selama setahun lagi, laporan sebuah akbhar semalam. Hukuman terbaru itu menyebabkan jumla hukuman tidak boleh memandu kereta yang diterimanya adalah 1,000 tahun. Sebelum ini dia dilarang memandu sehinga tahun 2999 oleh mahkama kerana melakukan banyak kesalahn jalan raya seperti memandu tanpa lesan. Bagaimanapun, seorang majistrek bertindak melanjutkan tempo tersebut untuk setahun lagi berikut kesalahan terbaru yang dilakukan oleh wanita itu. Menurut keterangan di mahkamah, lesen memandu wanita itu telah digantung sebelum ini kerana sebap-sebap perubatan. Namun dia terus memandu kenderaan dan melangar sebuah kereta honda Civic di luar sebuah kedai di Oxford Street, daerahWarriewood pada September tahun lalu. Selain lanjutan larangan memandu itu, majistret tersebut mengarahkan wanita itu supaya membayar denda A$1,000 (RM2,520) dan menanggung segala kos pembaikan. - Agensi

Read more...

PENYU PURBA TANPA CENGKERANG

>> Saturday, March 28, 2009

KOSMO! AHAD 30 NOVEMBER 2008


PENYU PURBA TANPA CENGKERANG


BEIJING – Penemuan sebuah bongkoh fosih berusia 220 juta tahun di Guangling, barat daya China menceritakan evolusi penyu era purba yang badannya tidak di liputi cengkerang. Dr. Xiao-Chun Wu, saintis muzium semula jadi Kanada yang menemui fosil itu dalam laporannya kepada jurnal Nature berkata, cengkerang suda wujud tapi masi belum keras.
Plat menutupi dada penyu purba ini menunjukan haiwan itu mengunakan cengkerang tersebut untuk melindungi tubuhnya sewaktu berenang sebelum berkembang keras sepenunya.“Fosil ini mendedahkan moyang penyu memeliki gigi dan memiliki ekor panjang mana kala cengkerang itu membesar menjadi tulang belakang penyu moden,” katanya.- Agensi…..

Read more...

MAKHLUK ASING ( E.T )




KOSMO! SELASA 24 MAC 2009

FAIL MAKHLUK ASING DIDEDAH

LONDON – Makhluk asing (ET) seperti pisang, bercakap dengan loght Scandinavia dan objek tidak dikenali (UFO) berbentuk berlian perna dilihat di Britain, laporan sebuah media semalam berdasarkan pendedahan fail sulit kerajaan. Menurut akhbar berkenaan, kes ganjil melibatkan Et dan EFO itu disiasat oleh sabuah jabatan rahasia di kementerian pertahanan iaitu DI55.Semua fail sulit itu boleh diakses di laman web Arkib Kebangsaan yang menyatakan bahwa Britain didatangi banyak UFO sekitar hujung tahun 1980-an dan awal 1990-an.Fail itu turut merekodkan lukisan seorang lelaki di London barat yang melihat ET berbentuk pisang dan memiliki tangan dan kaki seperti manusia pada 16 mei 1989.Selain itu, para penyiasat DI55 turut menyoal seorang wanita di Norwich iaitu bandar kedua terbesar di Britain pada tahun 1989 selepas dia menyatakan dihampiri oleh ET yang bercakap dengan logat Scandinavia dan mendakwa bahwa ia dari planet lain.ET itu menjelaskan bahwa makhluk asing bertanggung jawab melukis bulatan gergasi di ladang-ladang gandum dan diarahkan untuk tidak berhubungan dengan manusia tetapi menyatakan ia melawat bumi dengan niat baik.Wanita itu yang terkejut dengan percakapan ET tersebut melarikan diri ke rumanya tetapi dia dikejutkan dengan bunyi dengung kuat dan berpaling lalu melihat sebuah piring terbang naik ke udara dan hilangdaripada pandangannya. - Agensi

Read more...

39,897 ORANG CIPTA REKOD BERCIUM


KOSMO! ISNIN 16 FEBRURI 2009

39,897 ORANG CIPTA REKOD BERCIUM

BANDA RAYA MEXICO – Satu rekod dunia bercium dicipta di sini apabilah hampir 40.000 orang berkucupan kemarin.
Sorang pegawai Gunness World Records mengasakan bahwa 39.897 orang bercium di dataran Zocalo sempena sambutan hari kekasi.
“Kita berjaya melakukannya. Panjang umur Mexico,” kata penyanyi kelahiran Mexico Susana Zavaleta.
Sebelum itu, majlis ciuman tersebut ditangguhkan selama beberapa jam kerana penganjur menungu kehadiran lebih ramai orang. - AP

Read more...

INFO HANTU RIMBA

>> Friday, March 27, 2009

Menurut kepercayaan tahyul sesetengah orang melayu,hantu rimba menjadi punca orang sesat dihutan.Ceritanya berpunca dari seorang lelaki yang tidur dalam keadaan mulut ternganga selepas sesat dalam hutan.Biji benih yang masuk kedalam mulutnya menjadi pokok.Dikatakan sesat didalam hutan ketika mencari kijang putih yang diidamkan oleh istri yang sedang hamil.Dia berjanji pada dirinya tidak akan pulang selagi tidak menjumpai haiwan itu.Ada yang mendakwa lelaki itu kecewa dan mati menjadi hantu rimba kerana gagal mencari haiwan berkenaan.Ada juga yang menyatakan hantu rimba berpunca daripada anak wanita yang hamil itu mati akibat kegagalan mencari ayahnya yang hilang didalam hutan.Hantu rimba selalu mengganggu manusia didalam hutan ketika hujan lebat yang disertai ribut dan kilat.Boleh diseru dengan memberikan jamuan dan mantera tertentu bagi pengamal perubatan tradisional.Hantu rimba tidak dapat dilihat dengan mata kasar kecuali muka seseorang itu disapu dengan darah ayam betina putih pada waktu senja.Hantu rimba takut pada kunyit,daun pokok pinang liar,serbuk besi,kayu yang dimamah beruang,rotan yang terbalik sendirinya,kayu yang ddipanah petir,batu bezoar,akar pokok bersimpul atau tangkal yang dibungkus kain hitam dan diikat menggunakan tali hitam dipinggang atau tangan.Ayat-ayat suci al-Quran turut ditakuti hantu rimba ini.
info dari sumber:Buku 99 jelmaan makluk halus.
Pesanan dari saya : jangan terlalu percaya pada cerita tahyul kerana ia boleh membuat kita syirik kepada Allah swt.

Read more...

CICAK BERCAKAP MELALUI MATA


Dipetik dari Kosmo Ahad 30 november 2008


LOS ANGELES-Misteri komunikasi antara cicak akhirnya Berjaya dirungkai sekumpulan saintis dari Universiti Harvad dengan Universiti Los angeles yang rupa-rupanya bermula daripada jelingan mata mereka sendiri.Dengan menggunakan sebuah robot cicak daripada getah,penyelidik mendapati kaedah bahasa isyarat melalui kelipan mata adalah cara cicak menyampaikan mesej perhubungan.Dalam kajian diterbitkan jurnal terbaru PNAS,cicak robot mampu bercakap dengan anolis gundlachi,spesies cicak tropika berdagu kuning jantan disebuah hutan di Puerto rico.”Namun kaedah komunikasi ini didapati tidak sesuai jika sudut tempat tersebut diliputi oleh tumbuhan tebal atau pencahayaan yang lemah,” kata saintis,Dr.Terry Ord.-Agensi.

Read more...

IKAN LUMBA-LUMBA ALBINO DITEMUI

METRO SELASA 3 MAC 2009
IKAN LUMBA-LUMBA ALBINO DITEMUI

LOUSIANA: Seekor ikan lumba-lumba albino dikesan berenang di sebuah tasik di Lousuana.
Gambar mamalia itu di rakam oleh kapten bot sewa khas tempatan, Erik Rue.
Rue mengkaji ikan lumba-lumba ganjil itu sejak ia mula di hantar di tasik Calcasieu, tasik air masin di utaraTeluk Mexico, barat daya Amerika Syarikat.
Sejak di kesan dengan sekawan ikan lumba-lumba berwarna biasa tahun lalu, haiwan itu menarik lebi ramai pengunjung ke tasik itu.
Kali pertama Rue, 42, melihat ikan itu ialah ketika mamalia itu berenang bersama-sama empat ikan lumba-lumba lain dengan seekor kelihatan seperti ibunya.
“Saya ternampak sekawan ikan lumba-lumba dan menyedari seekor daripada nya berkulit cerah. Ia menakjubkan,” katanya.
“Saya belum perna melihat ikan lumba-lumba merah jambu. Seluru badan nya merah jambu dan kelihatan seola-ola baru keluar dari bengkel cat.
Ikan itu nampak sihat dan normal kecuali warnanya, yang kelihatan agak cantik.
“Mamalia itu berwarna merah jambu , dari muncung hinga ke ekornya dan matanya merah, menandakan ia albino.
“Kulitnya kelihatan licin dan berkilat. Sudah 40 hingga 50 kali saya melihatnya sejak kali pertama ternampak ikan itu.
“Ia kini semakin besar dan kadang kala dilihat berenang jauh dari ibunya untuk mencari makanan dan bermain. Namun, Ia masih tetap berhampiran kumpulannya di selat kapal Calcasieu,” Kata Rue.
Pakar biologi dari persatuan pemuliharaan ikan paus dan ikan lumba-lumba itu sebagai ‘amat cantik.’
“Belum pernah saya melihat ikan lumba-lumba berwarna seperti itu sepanjang karier saya.
“Walaupun merah jambu, ikan lumba-lumba itu sebenarnya albino. Anda boleh Mengesahkannya dengan melihat pada matanya.
“Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan jenis albino yang diwarisi oleh haiwan itu.” Katanya, - AP

Read more...

IKAN LUMBA-LUMBA DAN PAUS TERDAMPAR

METRO SELASA, 3 MSC 2009

IKAN LUMBA-LUMBA, PAUS TERDAMPAR

SYDNEY: Penyelamat mengunakan jet ski, jentolak dan kudrat manusia untuk menyelamatkan puluhan ikan paus dan lumba-lumba yang terdampar di sebuah pantai di selatan Australia semalam.

Kira-kira192 ikan paus dan sedozen ikan lumba-lumba terdampar di pantai naracoopa di pulau king, Tasmania, insiden keempat sejak beberapa bulan lalu.

Pegawai Taman, Chris Arthur berkata: 54 ikan paus dan tujuh ikan lumba masi hidup ketika operasi menyelamat bermula.

Lewat semalam , 48 haiwan berjaya di tolak kembali ke dalam laut, hasil kerjasama pegawai dan lebih 100 sukarelawan pulau king.

Jentolak mengorek longkang yang membenarkan airmengalir menghampiri ikan paus. Pada masa sama, sukarelawan membasahkan tubuh dan menyelimut ikan paus dengan kain basah bagi membantu menyejukannya.

Kumpulan sukarelawan kemudian mengunakan pengusung untuk menarik lumba-lumba ke air cetek. Pegawai di dalam bot kecil dan jet ski kemudian menarik ikan itu ke laut dalam.

“Penyalamat berharap ikan yang di selamatkan tidak kembali ke pantai.

“ Masi terlalu awal untuk membuat andaian,” kata jurucakap taman Hidupan Liar, Shelley Davison.

Tidak dapat di pastikan kenapa haiwan-haiwan itu terdampar di pulau itu yang terletak di pertengahan laluan antara Tasmania dan Australia.

Akbar Tasmania The Examiner, mandakwa haiwan-haiwan itu terperankap dalam arus cetek .

Junari lalu, 45 ikan paus terdampar di beting pasir sebuah kawasan terpencil di Tasmania.

Namun pengelamat menuang air selama beberapa hari ke atas kumpulan ikan paus itu ketika oparasi menyelamat dilaksanakan .

November lalu, 150 ekor ikan paus terbunuh selepas ia terdampar di pantai berbatu di kawasan persisisran Tesmania.

Semingu kemudian penyelamat berjaya menyelamatkan 11 dari pada 60 ikan paus yang terdampar di Tasmania. - AFP

Read more...

RAKAM GAMBAR HANTU

METRO 10 MARCH 2009
TAK SEDAR RAKAM GAMBAR HANTU DI MUR YORKSHIRE


LONDON : Colin foster tidak menyangka gambar yang dirakamnya ketika bercuti turut mengandungi hantu.
Dan pakar mengesakan gambar menakutkan itu adalah tulen.
Menurut Foster, 34, di merakam gambar itu ketika melawat kawasan mur di Yorkshire Utara menggunakan kamera digital barunya awal tahun ini.
Dia tidak menyadari sesuatu yang luar biasa sehingga pulang dan mula memeriksa gambar yang di rakamnya.
Foster berkata: “Teman wanita saya dan saya meneliti gambar itu apabila dia tiba-tiba menggenggam tangan saya dan berkata; “Berhenti.’
Dia mendesak saya membesarkan sekeping gambar. Mulanya saya tidak nampak. Tetapi apabila saya membesarkannya, kami berpandangan satu sama lain dengan mulut ternganga.”
Foster yang berasal dari Wordsley, West Mids, berkata; “Ketika saya merakam gambar itu saya memang terasa seperti di perhatikan.
“Malah, saya dapat merasakan betapa terpencil nya tempat itu.
“Rakan dan keluarga saya juga terkejut melihat gambar itu.”
Semalam pakar juga terkejut apabilah ditunjukkan gambar berkenaan – satu daripada beratus-ratus gambar yang dirakam oleh Fosterketika lawatannya ke utara England.
Seorang pakar, Craig Hamilton-Parker berkata; “Saya melihat gambar itu. Ia tidak mempunyai tanda dimanipulasi.
“Bentuk manusia dalam gambar itu membuat saya berkata: ‘Benar, ini adalah rakaman makhluk ghaib. Kawasan Mur Yorkshire terkenal kerna hantunya.”
Nick Thurston dari persatuan paranormal Britain berkata: “Imej itu sungguh jelas.”
Pengurusi persatuan itu, Clint Symonds pula berkata: “Gambar itu adalah antara yang akan membut anda duduk tegak dan berkata wow. Ia juga gambar yang memerlukan kajian mendalam.” - Agensi




seram juga yaa....hati-hati guna camera baru anda...

Read more...

LABAH-LABAH GERGASI

KOSMO! KHAMIS 18 SEPTEMBER 2008
LABAH-LABAH GERGASI

SEKOR Labah-Labah gergasi La Princesse telah direka oleh syarikat Perancis, Ka Machine baru-baru ini.
Kemunculannya adalah sebahagian dari pada sambutan kebudayaan di Eropah.
Labah-Labah gergasi itu kelihatan merayap di sekitar Liverpool, England baru-baru ini. Ia turut mencuri perhatian dengan melekap pada bangunan.
Diperbuat dari pada besi dan kayu pokok populus, ia dioperasikan oleh 12 individu yang ditempatkan di balik rangkanya.



Macam-macam cerita…hahhaha

Read more...

SPIDER-MAN PANJAT BANGUNAN HK

KOSMO! RABU 18 FEBRUARY 2009
SPIDER –MAN PANJAT BANGUNAN HK

HONG KONG- Pemanjat bangunan yang di beri jolokan SPIDER-MAN, Alain Robert memanjat bangunan setingi 62 tingkat di sini tanpa sembarang peralatan memanjat buat kali kedua semalam.
Dia yang berasal dari Perancis mengambil masa hanya 40 minit untuk tiba di atas bangunan pusat Cheung Kong milik lelaki terkaya Hong Kong, Li Ka-Shing.
Dia perna memanjat bangunan setingi 283 meter itu pada 2005.
Menurut jurucakap Robert, Peter Spurrier, beberapa pegawai polis menyoal siasat SPIDER-MAN itu selepas dia tiba di bumbung bangunan tetapi kemudian membebaskannya tanpa dikenakan sebarang dakwaan. - AP

Read more...

ULAR BERKAKI EMPAT


KOSMO! RABU 18 FEBRUARY 2009
HEBOH ULAR BERKAKI EMPAT


RENGAT- Seorang penduduk kota Rangat, Indragiri Hulu di wilayah Riau heboh dengan penemuan anak ular aneh, laporan sebuah akhbar semalam.
Ular berwarna hitam tersebut memeliki empat kaki dan dipelihara oleh Bujang, 26, dalam botol air mineral.
Panjang ular itu sekitar 15 centimeter “Mungkin ia masih kecil, tetapi saya tidak tahu nama haiwan ini ,” kata Bujang.
Di berkata, ular tersebut diperolehnya daripada seorang penduduk di desa Rantau Mapesai, Rangat seberang, Kecamatan Rangat pada ahad lalu.
Menurutnya, ular berkaki empat itu ditemui di depan rumah penduduk tersebut.
Sebelum ini, penduduk Gowa di Sulawesi Selatan gempar selepas seorang calon wakil rakyat, Muh Hatta Hamzah menemui seekor anak ular berkaki empat.
Dan turut menyimpan haiwan itu.


Wallahualam…

Read more...

GEDUNG BELI-BELAH BERHANTU

KOSM0! ISNIN 5 JANUARY 2009

Gedung beli-belah
Dipercayai berhantu


SHANGHAI – Gedung beli belah marks and spencer milik
Rakyat britan di sini gagal menarik kehadiran ramai pengunjung
Tempatan. Laporan sebuah akhbar semalam.
Bilangan pengunjung yang sedikit itu dipercayi akibat barang
Di gedung tersebut terlalu mahal dan lokasinya yang dikatakan berhantu.
Gedung itu dipercayi berhantu kerana seorang pengunjung, Harshit shah
Dari India jatu dari tinkat empat selepas bersandar pada sisi tepi eskalator pada awal Oktober lalu.
Seorang ahli pernagian. Wang Chuan berkata, ada sesuatu yang tidak kena dengan lokasi gedung itu apabila seorang penjung mati.
“Adalah munasabah tempat itu berhantu. Marks and Spencer sepatutnya menimbang mengadakan majlis feng shui untuk menyelesaikan masala itu” Kata seorang pakar feng shui,” Wang Shuo Yu.
Namun , seorang pengawal keselamatan, Zhao Dali menyatakan pendapatan sebulannya hanya 1,000 yauan (RM507.87) dan jumla itu tidak mencukupi untuk membeli sebuah jaket digedung itu.
Seorang pengunjung, Linda Wu berkata, kebanyakan pakaian yang terdapat di gedung itu adalah untuk golongan tua manakala penduduk China tidak membelanjakan wang bagi membeli pakaian. - Agensi

Read more...

CICAK LIMA JARI


Asalamualaikum dan salam sejatera...pada pagi 12 januari 2009 ketika hendak kebilik air saya terlihat seekor cicak yang mempunyai lima jari pada kaki dan lima jari pada tangan nya.Saya yang pada mulanya seakan tidak percaya terus mengambil camera digital dan merakam gambar cicak tadi.Yang peliknya cicak ini sedikit pun tidak berganjak dari bilik air ketika saya pergi mengambil camera dan merakam gambarnya.Selepas selesai merakam gambar cicak tadi,saya memindahkannya keluar dari bilik air dan meletakkannya di atas meja.Setelah selesai mandi saya pergi kemeja dimana saya meletakkan cicak tadi dan saya dapati ia sudah pergi.....

Read more...

Anak ayam berkaki empat




Selama ini ayam berkaki dua dapat dilihat. Tetapi pernahkah anda melihat anak ayam berkaki empat. Kejadian ini benar-benar berlaku di negara kita, yang mana seekor anak ayam yang mempunyai empat kaki. Ini semua adalah kekuasaan Tuhan semata-mata.

Read more...

SUMPAHAN



Seorang manusia yang dikatakan telah di sumpah menjadi separuh ikan, mengikut cerita pengirim (peminat setia ruangan Kebesaran Ilahi). Menurut cerita dari yang mendapat gambar asal ini bahawa ada seorang permaisuri raja telah menderhaka kepada raja sehingga raja terlalu murka lalu menyumpahnya seperti sedemikian. Akan tetapi jawapannya WALLAHU 'ALAM - Allah sahaja Yang Maha mengetahui segala-galanya.

Read more...

Pokok rukuK




Sesungguhnya bukan manusia sahaja yang tunduk menyembah Ilahi, namun makhluk lain turut mengabdikan diri kepada Tuhan. Seperti mana yang dapat dilihat pada fenomena ini yang berlaku di hutan berhampiran Sidney. Ia menunjukkan seolah-olah batang pokok ini sedang tunduk dan patuh terhadap yang Esa. Dapat dilihat separuh daripada batang pokok itu bongkok seperti seorang muslim sedang sembahyang dan juga seperti tangan manusia yang berada di lutut sewaktu rukuk. Justeru itu kita sebagai hamba di muka bumi ini haruslah mengambil iktibar daripada kejadian aneh .

Read more...



BAYI BERKEPALA DUA

Bayi yang berkepala dua ini yang di namakan Andrew dan David Graaf ini ternyata istimewa. Kerana mereka boleh bertutur ketika berusia lima bulan, dan lebih menghairankan lagi bayi berkepala dua ini menggunakan dua bahasa yang berlainan. Andrew boleh bertutur dalam bahasa Inggeris dan David pula boleh bertutur dalam bahasa Latin. "Subahanawallah. Allah Hu Akhbar".

Read more...

>> Thursday, March 26, 2009

Poppo’ .. Mitos atau Kenyataan Di Sulawesi Selatan
Juni 12, 2008 oleh ariel4ever

Poppo’ adalah Manusia Tanpa Badan yang Diyakini ada pada Masyarakat Sulawesi Selatan.. Popo’ Menurut mereka adalah Sosok Manusia tanpa kepala yang menurut masyarakat banyak berada

didaerah sekitar pangkep, Jeneponto atau daerah suku Bugis. sosok ini muncul akibat seseorang yang ingin mendapat ilmu untuk cepat kaya.. tapi mengalami kesalahan dalam menjalani ritual dan doyan memakan jantung atau hati dari bayi yang baru lahir.
Beberapa Fakta Pendukung ini banyak dijumpai di masyarakat Sulawesi Selatan. Mereka pada umumnya melihat hal
tersebut pada waktu malam skitar pukul 11:00-04:00 menjelang azan subuh biasanya mereka berubah kembali kewujud manusia biasa.
Menurut mereka Pop’po takut pada Bawang merah, merica, dan parang panjang… masyarakat sulawesi selatan biasanya membakar dupa berupa kulit bawang putih atau kulit bawang merah serta mendidihkan air pada saat menjelang kelahiran bayi mereka untuk menghindari kehadiran dari mahluk ini.
mereka juga meyakini poppo sering mengambil rejeki dari rumah yang didatanginya. sehingga rumah tersebut tidak akan pernah berkecukupan. tapi Rumah yang didalamnya sering dibacakan ayat-ayat suci alquran tidak akan pernah didatangi oleh mahluk ini (dari berbagai Sumber)

Read more...



KUCING BERKEPALA DUA


Kucing ini dilahirkan di Bensalem, Pennsylvania pada hari Rabu oleh ibunya 'Buff Buff". Kucing ini mempunyai 2 mulut, 2 pasang mata dan 2 hidung pada satu kepala. Apabila keempat-empat matanya terbuka ia akan berkelip. Dengan kekuasaan Allah, ia boleh melihat dengan jelas.

Read more...

SUMBER CERITA

Sumber berita dan cerita dipetik dari berita kosmo online

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP