SAHABAT PENULIS

DAFTAR PENGUNJUNG

web page traffic statistics

Parti bogel di tengah laut

>> Friday, August 13, 2010


DUNIA

Parti bogel di tengah laut

GAMBAR menunjukkan 10 lelaki dalam keadaan bogel di dalam sebuah bot kecil dekat Swansea Bay pada Sabtu lalu.


SWANSEA, Wales - Pasukan penyelamat tentera udara Britain (RAF) mendapati sekumpulan 10 lelaki di dalam sebuah bot kecil di tengah laut sedang berbogel, lapor sebuah akhbar semalam.Kejadian itu berlaku pada Sabtu lalu apabila sebuah helikopter pengawal pantai mengesan bot Blue Thunderdalam keadaan mencurigakan di perairan Mumbles Head di sini.
Pasukan pengawal pantai itu kemudian meminta bantuan pihak markas RAF Chivenor di Devon.

Sebuah helikopter penyelamat RAF bergegas ke tempat itu dan juruterbang mendapati bot yang dalam pelayaran untuk memancing ikan selama dua jam ke Swansea Bay, South Wales dipenuhi dengan sekumpulan lelaki bogel.Menurut seorang jurucakap RAF, lelaki-lelaki itu melambaikan tangan dan mereka dilihat tidak berdepan dengan sebarang ancaman kecemasan.

Semua penumpang berasal dari Bradleystoke, Bristol dan mereka melompat-lompat dalam keadaan bogel setelah helikopter itu melemparkan tembakan kecemasan ke dalam air.Kapten bot itu, Mark Thomas berkata, dia mahu menganjur acara yang unik di dalam bot tetapi sebelum sempat melakukannya, dia melihat rakan-rakan yang lain telah berbogel dan minum bir.Kumpulan itu dalam perjalanan ke Swansea untuk menghadiri majlis perkahwinan rakan mereka, Dave Lloyd. - Agensi


Sumber berita dipetik dari kosmo online

0 comments:

SUMBER CERITA

Sumber berita dan cerita dipetik dari berita kosmo online

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP