SAHABAT PENULIS

DAFTAR PENGUNJUNG

web page traffic statistics

CICAK LIMA JARI

>> Friday, March 27, 2009


Asalamualaikum dan salam sejatera...pada pagi 12 januari 2009 ketika hendak kebilik air saya terlihat seekor cicak yang mempunyai lima jari pada kaki dan lima jari pada tangan nya.Saya yang pada mulanya seakan tidak percaya terus mengambil camera digital dan merakam gambar cicak tadi.Yang peliknya cicak ini sedikit pun tidak berganjak dari bilik air ketika saya pergi mengambil camera dan merakam gambarnya.Selepas selesai merakam gambar cicak tadi,saya memindahkannya keluar dari bilik air dan meletakkannya di atas meja.Setelah selesai mandi saya pergi kemeja dimana saya meletakkan cicak tadi dan saya dapati ia sudah pergi.....

0 comments:

SUMBER CERITA

Sumber berita dan cerita dipetik dari berita kosmo online

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP