SAHABAT PENULIS

DAFTAR PENGUNJUNG

web page traffic statistics

RAKAM GAMBAR HANTU

>> Friday, March 27, 2009

METRO 10 MARCH 2009
TAK SEDAR RAKAM GAMBAR HANTU DI MUR YORKSHIRE


LONDON : Colin foster tidak menyangka gambar yang dirakamnya ketika bercuti turut mengandungi hantu.
Dan pakar mengesakan gambar menakutkan itu adalah tulen.
Menurut Foster, 34, di merakam gambar itu ketika melawat kawasan mur di Yorkshire Utara menggunakan kamera digital barunya awal tahun ini.
Dia tidak menyadari sesuatu yang luar biasa sehingga pulang dan mula memeriksa gambar yang di rakamnya.
Foster berkata: “Teman wanita saya dan saya meneliti gambar itu apabila dia tiba-tiba menggenggam tangan saya dan berkata; “Berhenti.’
Dia mendesak saya membesarkan sekeping gambar. Mulanya saya tidak nampak. Tetapi apabila saya membesarkannya, kami berpandangan satu sama lain dengan mulut ternganga.”
Foster yang berasal dari Wordsley, West Mids, berkata; “Ketika saya merakam gambar itu saya memang terasa seperti di perhatikan.
“Malah, saya dapat merasakan betapa terpencil nya tempat itu.
“Rakan dan keluarga saya juga terkejut melihat gambar itu.”
Semalam pakar juga terkejut apabilah ditunjukkan gambar berkenaan – satu daripada beratus-ratus gambar yang dirakam oleh Fosterketika lawatannya ke utara England.
Seorang pakar, Craig Hamilton-Parker berkata; “Saya melihat gambar itu. Ia tidak mempunyai tanda dimanipulasi.
“Bentuk manusia dalam gambar itu membuat saya berkata: ‘Benar, ini adalah rakaman makhluk ghaib. Kawasan Mur Yorkshire terkenal kerna hantunya.”
Nick Thurston dari persatuan paranormal Britain berkata: “Imej itu sungguh jelas.”
Pengurusi persatuan itu, Clint Symonds pula berkata: “Gambar itu adalah antara yang akan membut anda duduk tegak dan berkata wow. Ia juga gambar yang memerlukan kajian mendalam.” - Agensi




seram juga yaa....hati-hati guna camera baru anda...

0 comments:

SUMBER CERITA

Sumber berita dan cerita dipetik dari berita kosmo online

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP