SAHABAT PENULIS

DAFTAR PENGUNJUNG

web page traffic statistics

Miliki lengan seperti Popeye

>> Tuesday, October 20, 2009


kosmo 16 oktober 2009
BERLIN - Pandangan anda silap jika menganggap lengan watak kartun popular, Popeye merupakan satu imaginasi semata-mata dan tidak berlaku dalam situasi sebenar.Seorang pemuda, Matthias Schlitte dari Jerman membuktikan dia memiliki lengan besar seperti watak kartun Popeye itu.Menurut sebuah akhbar semalam, lengan tangan Schlitte, 22, jauh lebih besar berbanding lengan kirinya yang kecil.Lengan itu banyak membantu pemuda itu menjuarai beberapa pertandingan gusti lengan di Jerman sejak dia mula menceburi sukan itu lapan tahun lalu."Ramai orang mengaitkan gusti lengan dengan pengunjung bar dan pemabuk tetapi itu sama sekali tidakbenar,"katanya."Pertandingan pertama yang saya sertai ialah pada 2004," tambahnya."Ketika itu saya berusia 16 tahun dan tidak berpengalaman tetapi saya nekad bertanding dalam kategori berat 90 kilogram walaupun berat saya cuma 65 kilogram," jelasnya. - Agensi





Nenek jual gambar bogel



MARIANNE semasa muda.

BERLIN - Seorang nenek, Marianne L. terpaksa menjual beberapa gambar bogel zaman mudanya semata-mata untuk menyara dirinya dan membayar bil, lapor sebuah akhbar semalam.Nenek berusia 75 tahun itu mendapat idea tersebut selepas semua hartanya dirompak dan menyedari bahawa dia tidak mampu menyara hidup dengan wang pencen."Minyak wangi mahal dan koleksi piring hitam berharga termasuk gambar ibu saya telah dirompak," katanya. Selepas membayar semua bil, baki pencen Marianne hanya cukup untuk membeli makanan menyebabkan dia terpaksa menjual gambar-gambar bogelnya.Gambar itu merupakan satu-satunya barang berharga yang masih disimpan.Gambar-gambar tersebut, yang disimpan dalam sampul surat menunjukkan Marianne berbogel di sebelah sebatang pokok dan taman semasa berusia 20 tahun."Ia dirakamkan pada 1954 oleh suami saya. Saya dimaklumkan bahawa gambar lama seperti itu dapat dijual dengan harga mahal di Internet," katanya."Saya benar-benar memerlukan wang," tambahnya. - Agensi



0 comments:

SUMBER CERITA

Sumber berita dan cerita dipetik dari berita kosmo online

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP