SAHABAT PENULIS

DAFTAR PENGUNJUNG

web page traffic statistics

SALAM DARI PENERBIT

>> Monday, November 16, 2009


UCAPAN SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA KEPADA SEMUA RAKYAT MALAYSIA,BRUNEI,INDONESIA DAN SINGAPURA YANG MENGENALI SAYA.

Asalamualaikum...dan salam sejatera kepada semua pengunjung blog saya ini.Di blog ini saya hanya menyediakan cerita pelik-pelik tapi benar dan bahan ceritanya saya perolehi dari akbar kosmo! dan ada juga yang saya dengar dari kawan sekerja.Tujuan utama saya menyediakan koleksi cerita-cerita pelik ini sekadar mengisi masa cuti di hujung minggu.Saya berterima kasih kepada semua pengunjung blog yang sudi membaca cerita yang saya sajikan disini.Jika ada pengunjung yang mempunyai cerita-cerita pelik sila e-mail kan cerita anda ke alamat: udins_koleksicerita@yahoo.com.my dan kita kongsikan cerita tersebut disini.Terimah kasih.

0 comments:

SUMBER CERITA

Sumber berita dan cerita dipetik dari berita kosmo online

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP